נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

מביאים כלב חדש הביתה – אלו המוצרים שאתם צריכים

כלב הביתה

אימוץ של כלב חדש מצריך היכרות עם שורה ארוכה של תחומים שיאפשרו לכם לגדל אותו על הצד הטוב ביותר. סדרת מדריכים מרתקת שהעלינו לרשת לאחרונה, מציגה בכל פעם מידע חיוני אחר שנוגע לאימוץ כלבים מכל הסוגים. מדריך זה יתמקד במוצרים שכל אחד צריך להחזיק בבית, רגע לפני שהכלב מגיע. הישארו כאן ותהיו בטוחים שהכול יהיה מוכן עבור חיית המחמד החדשה שלכם.

 

קערה למים ואוכל

אי אפשר לכתוב מדריך שמרכז את המוצרים החיוניים מבלי לפתוח בעקרות אוכל ומים. שכן, אלה הפריטים הבסיסיים שחייבים להימצא באזור שבו הכלב ישהה. ראוי לציין שאם תתקשו לרכז את כל המוצרים ביום הראשון להגעתו של הכלב, תצטרכו פשוט לשים דגש על 2 פריטים אלה ולאלתר באמצעות קופסא או קערת פלסטיק מהמטבח הביתי שלכם. שימו לב – יש לנו כמה טיפים שחשוב שתכירו בהקשר זה:

  1. חשוב להוסיף מים טריים ולהחליף אותם פעמיים ביום
  2. בחרו באוכל איכותי ומזין
  3. תבדקו מהי כמות המזון המומלצת לכלב שלכם מראש

קערה למים ולאוכל

קולר ורצועה

סביר להניח שתרצו לצאת לטיול עם הכלב מיד לאחר שזה יגיע לביתכם לראשונה. אם כך, עליכם להכין מבעוד מועד קולר שמתאים למבנה הצוואר שלו ורצועה. אנו ממליצים להיכנס לאתר של קהילת הנובחים שמרכז את כל המידע הרלוונטי בנוגע לכלבים. שכן, כך תוכלו לבדוק מהי הרצועה המתאימה ביותר עבור סוג הכלב שלכם (נסביר שיש מגוון עצום של רצועות וצריך להתאים לכל מבנה גוף את הרצועה המתאימה ביותר).

 

מיטת כלבים

יש מי שבוחרים להניח מזרון פשוט או שמיכה ישנה על הרצפה במקום מיטה ייעודית לכלב. אנחנו ממליצים להימנע מבחירה זו מכמה סיבות. ראשית, יכול להיות שמיטה זו תתגלה בהמשך כלא נוחה ותגרום לבעיות בריאותיות וכאבים שראוי להימנע מהם. שנית, מיטה אקראית זו עשויה להחזיק מעמד לזמן מועט. כך שתמצאו את עצמכם תוך זמן קצר מחליפים אותה במיטה אחרת. לכן, עדיף לבחור במיטת כלבים ייעודית שתישמר לאורך זמן ותעניק לכם ולכלב שקטן נפשי.

 

חטיפים וצעצועים

הכלב שלכם יצטרך לעבור סדרת אימונים בקרוב (ואין זה משנה אם מדובר בגור או כלב בוגר). שכן, הגעה לבעלים חדשים, מצריכה היכרות עם כללים. לכן, אתם צריכים להחזיק בבית שקית חטיפים שתאפשר לכם לערוך את האימונים הללו תוך מסירת חטיפים אלו שמסייעים בהטמעת הכללים החדשים. בנוסף לכך, יש להכין גם כמה צעצועים פשוטים שיאפשרו לכלב ליהנות מהם מיד בכניסה לבית. מדובר בכדורים בגדלים שונים, צעצועי פלסטיק מצפצפים ועוד.

 

מילים אחרונות לסיום

עכשיו אתם מכירים בכל המידע הרלוונטי שדרוש למי שמביאים כלב חדש הביתה. בשלב זה ברור לכם מה תצטרכו להכין מראש, כך שנותר לכם רק לרכז את כל הפריטים במקום אחד ולהמתין לבואו של הכלב החדש.

כלב הביתה

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא כלבים