נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

להשאיר בבית או להביא להורים – מה עדיף לעשות עם הכלב כשנוסעים לחול

כלב על החוף

טיסה לחו"ל ללא חברך הפרוותי האהוב יכולה להיות חוויה מרתיעה. אחרי הכל, אתה רוצה לוודא שהכלב האהוב שלך בטוח ונוח בזמן שאתה לא נוכח. כדי להקל על המעבר, הנה כמה טיפים להכנת כלבכם לטיסה לחו"ל בלעדיו.

בחר מטפל מהימן

השלב הראשון בהכנת הכלב שלך לטיסה לחו"ל הוא למצוא מטפל אמין. בין אם אתה בוחר במשפחה, חברים או שומר חיות מחמד מקצועי, כגון דוגסיטר או פנסיון, וודא שהמטפל שבחרת אמין, אחראי ומרגיש בנוח עם הכלב שלך ולהפך. שאל הרבה שאלות, כמו מה הניסיון שלהם עם כלבים, כמה זמן הם יוכלו לבלות עם הכלבלב שלך ואיך הם יתמודדו עם כל בעיה שעלולה להתעורר. הבאת מטפל מהימן ייתן לך שקט נפשי שהגור שלך נמצא בידיים טובות בזמן שאתה בחו״ל.

 

ודא שהכלב שלך בריא

לפני שאתה עוזב, קח את הגור שלך לווטרינר לבדיקה. ודא שהחיסונים שלו מעודכנים, כולל כלבת, ודון בכל חשש או צרכים בריאותיים של חיית המחמד שלך. בנוסף, אם תיעדר לתקופה ממושכת, ודא שהווטרינר שלך מודע לתוכניות הנסיעה שלך והעבר את פרטי הוטרינר המטפל הקבוע של כלבך למי ששומר על הכלב בזמן שאתה בחו״ל.

כֶּלֶב

תכנן תוכנית חירום

חשוב ליצור תוכנית חירום למקרה שהכלב שלך יזדקק לטיפול רפואי בזמן שאתה לא נוכח. כלול מידע ליצירת קשר עם הוטרינר המטפל, כמו גם אפשרות גיבוי למקרה שהווטרינר אינו זמין. בנוסף, עליך לספק למטפל שלך רשימה של כל התרופות שהכלב שלך לוקח, יחד עם המינון במידה והוא נוטל תרופות בצורה קבועה.

 

הכן את הבית שלך

לפני שאתה עוזב, וודא שהבית שלך מוכן לשהותו של הגור שלך.  הצטייד באוכל, פינוקים וצעצועים, ושקול להקים מלונה או אזור ייעודי אחר לשינה.  בנוסף, ודא שלגור שלך יש גישה למים מתוקים בכל עת.

 

הכן את הגור שלך

כדי להכין את הכלב שלך לטיסה לחו"ל, התחל בהצגת הכלב שלך בפני המטפל שלו. ודא שהכלב שלך מרגיש בנוח עם האדם שבחרת שיטפל בו, ותן לו זמן להכיר את בן לוויתו החדש. בנוסף, כדאי לשקול מפגשים עם חטיפים. אין ספק שזה עשוי לעזור לתת כמה פינוקים או צעצוע מיוחד כדי להקל על הפרידה.

גור כלבים

ארוז חבילת טיפול

צור חבילת טיפול לגור שלך הכוללת פריטים כמו הפינוקים האהובים עליו, צעצועים ושמיכות. בנוסף, כלול רשימה של דברים שהכלב שלך אוהב או לא אוהב ומה סדר היום שלכם בדרך כלל. זה יהווה הסבר מצוין למטפל ויעזור לכלב שלך להסתגל לסביבה החדשה הזמנית שלו.

 

אז מה היה לנו כאן?

לסיכום, טיסה לחו"ל ללא הכלכלב שלך יכולה להיות חוויה קשה, אבל עם הכנה נכונה, אתה יכול להבטיח שהגור שלך בטוח ונינוח בזמן שאתה נופש. עם טיפול מהימן, בית מצויד היטב וחבילת טיפול מלאה בחפצים מוכרים, תוכלו להיות בראש שקט שהחבר הפרוותי שלכם בידיים טובות.

כלב על החוף

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא כלבים