נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

כל מה שרציתם לדעת על כלב הפומרניין

כלב פומרניאן

רבים נוהגים לכנות אותו כ"דובי" ולטייל עמו במרכזי הערים. הוא נחשב לכלב אהוב במיוחד בישראל ובאירופה וזה רק מידע שנמצא על קצה המזלג בכל הנוגע לפומרניין. מדריך זה ירכז בפניכם את הפירוט המלא, כדי שתוכלו להכיר את הכלב הקטנטן מקרוב. הישארו כאן ותהיו בטוחים שתדעו הכול על גזע זה.

 

פומרניין – הקדמה

סביר להניח שראיתם בעבר את הפומרניין הקטן שנישא בתוך תיקי יד, תיקי גב או על גבי הידיים. שכן, הבעלים שלו נוטים להחזיק בו במרחק מה מהרצפה, משום שהוא עשוי להיפגע (מעצם היותו קטן). מדובר בגזע עתיק במיוחד של כלבים זעירים שנקראים על שם "פומרניה", אזור שנמצא במרכז אירופה. אל תגרמו לגודל שלו ולאופי הנוח והמתלטף להטעות אתכם. שכן, הוא אמנם זעיר ממדים, אבל יש בו אופי של כלב שמירה. גידול של פומרניין בבית יכול להוביל להברחת פורצים פוטנציאליים, בעקבות נביחות בלתי פוסקות.

 

ניתן לקנות פורמרניין גזעי

אי אפשר לכתוב מדריך שעוסק בגזע האהוב, מבלי לציין את אפשרות הרכישה שמחייבת קבלת תעודות מקוריות. שכן, אלה יכולות להעיד אם מדובר על כלב גזעי ולא מעורב (כלומר, שני ההורים שלו הם מסוג פומרניין). נסביר שיש לא מעט אתרים שמציעים פומרניין דובי למכירה ואלה צריכים להציג בפניכם את כל הפרטים העדכניים טרם ביצוע הרכישה.

ניתן לקנות פורמרניין גזעי

מאפייני הגזע

יש 4 מאפיינים בולטים שעליכם להכיר בכל הנוגע לפומרניין:

  • טמפרמנט
  • גובה
  • משקל
  • תוחלת חיים

מי שמגדלים את הגזע בביתם, יוכלו להעיד שמדובר בכלב בעל טמפרמנט נוכח. שכן, הכלב סקרן, נועז ואנרגטי. הגובה המקסימלי של כלבים אלה לא עולה על 20 ס"מ והם חיים בין 12 ל – 16 שנים.  משקלם של הכלבים צפוי להגיע ל – 4 קילו במקסימום והם מאופיינים בגפיים קצרות במיוחד.

 

מתכננים לגדל פומרניין? כדאי שתחפשו תספורות להשראה

יש כל מיני יתרונות שבאים לידי ביטוי בעת גידול של פומרניין, כאשר הבולט ביותר שבהם נוגע לענייני אסתטיקה ויופי. שכן, הכלבים הללו מאופיינים בפרווה ארוכה שעשויה להפוך למטרד בימי הקיץ החמים. לכן, מומלץ לספר אותם אצל ספר מקצועי שמכיר בגזע זה, כדי להקל על ההתנהלות של הכלבים ולהשיג על הדרך מראה נחשק שמזכיר בובת דובי מתוקה. נציין בהזדמנות זו שצבעי הפרווה של הפומרניין משתנים מכלב אחד לאחר. חשוב שתדעו זאת, כדי שתוכלו לבחור בכלב בעל הגוון המתאים לכם ביותר מבין האפשרויות הבאות:

  • לבן
  • אפור
  • חום בהיר

 

מילים אחרונות לסיום

עד כאן המידע הרלוונטי שאפשר לכם להכיר את הפומרניין מקרוב. בשלב זה אתם יודעים שמדובר בכלב קטן ומתוק שנראה כמו בובת דובי ושהגידול שלו מצריך היכרות עם צרכיו הבסיסיים, כדי שהוא יוכל להתמודד עם ימי הקיץ החמים של ישראל.

השראה לתספורת כלב פומרניאן

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא בעלי חיים
5 חיות שנחמד לגדל בבית!
5 חיות שנחמד לגדל בבית!

הכנסת בעלי חיים לבתינו יכולה להיות חוויה מתגמלת ומספקת. לא רק שהם מספקים חברות, אלא שהם גם מציעים הזדמנות