נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

שמשיה לגינה – כך תגנו על בעלי החיים שלכם שמסתובבים בגינה

שמשיה לגינה

מי שמתגוררים בבית עם גינה, יודעים כי עליהם לשמור על בעל החיים שלהם מפני תרחישים שונים. המדריכים הקודמים שהעלינו לרשת הציגו בפניכם את דרך ההתמגנות הנכונה עבור מי שגילו שבעלי החיים שלהם "סוחבים" עמם פשפשים או פרעושים. הפעם, יצאנו לבדוק איך אפשר להגן על בעלי חיים בהקשר חיוני אחר. הישארו אתנו ותגלו איך תגנו על בעלי החיים שמסתובבים בגינה מפני השמש הקופחת. 

 

תכירו את השמשייה לגינה שתגן על בעלי החיים שלכם

יכול להיות שאתם מדמיינים כעת שמשייה כמו זו שאתם לוקחים איתכם לעיתים אל חוף הים. אם כך, כדאי שתחשבו שוב. ההמלצה שלנו היא הרבה יותר איכותית ומעוצבת. שכן, מדובר בשמשייה ענקית וייעודית לגינה שעומדת על רגל אחת ומאפשרת להביא להצללה גדולה.

בחירה בשמשייה רחבת ידיים תאפשר לכם ליהנות מהצללה של 3 X 4 מטר לפחות. נציין בהזדמנות זו כי השמשייה לא תשרת רק את בעל החיים שלכם, אלא גם אתכם. שכן, היא תאפשר לכם לשבת בגינה עם חברים (או לבד) תחת הצללה מלאה.

שמשיה לגינה

סיבה מספר 1 להתקין שמשיה בגינה: כדי לאפשר לבעל החיים להיות במקום עם צל איכותי

עכשיו אתם יודעים מה הכוונה שלנו בשמשיה לגינה, כך שנותר לנו להסביר לכם מה עומד מאחורי ההמלצה הזו. נציין כי ההמלצה להתקין שמשיה לגינה עבור בעל החיים שלכם נובעת קודם כל מהעובדה כי הוא זקוק לצל איכותי. סביר להניח שיש לכם בגינה כל מיני מוקדים קטנים של צל, אך אין מדובר בצל מספק. כלומר, זהו צל חלקי שעדיין מביא לחשיפה של קרני שמש חזקות ומסוכנות שעשויות לפגוע בבעל החיים שלכם.

 

סיבה מספר 2 להתקין שמשיה בגינה: כדי להימנע מטיפולים רפואיים מיותרים

הסיבה השנייה שצריכה לגרום לכם להתקין שמשיה בגינה כבר עכשיו נוגעת לסכנות של קרני השמש החזקות. אם בעל החיים שלכם ישהה בגינה, במרחב שבו אין צל איכותי, הדבר עשוי להוביל לסכנה בריאותית של ממש. הנה כמה תרחישים שעשויים לבוא לידי ביטוי:

  • כוויות בעור מהשמש
  • הופעת סרטן העור בעקבות חשיפה ממושכת לשמש
  • עילפון בעקבות איבוד נוזלים

שמשיה לגינה

 

כך תבחרו בשמשיה המתאימה ביותר לגינה שלכם

אנו סוברים כי כעת אתם מבינים את החשיבות שבהתקנת שמשיה לגינה. כך שעליכם לבחור כעת בדגם המתאים לכם ביותר. אנו ממליצים ליצור קשר עם נציג מטעם חברה מוכרת ומומלצת ולהסביר לו את המצב. שכן, הנציג יוכל להציע לכם את השמשייה המתאימה ביותר למי שיש ברשותם בעל חיים בחצר הבית.

 

לסיום

עד כאן המדריך שהציג בפניכם את הדרך הטובה ביותר להגן על בעל החיים שלכם מהשמש הקופחת. נאחל לכם בהזדמנות זו שתמיד תדעו לחפש אחר מידע רלוונטי שיאפשר לכם לשמור על בעלי החיים שלכם שלמים ובריאים.

שמשיה לגינה

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא כללי