נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

כמה שעות ביום ישן האוגר והאם זה מספיק לו

אוֹגֵר

אוגרים הם יצורים קטנים ומקסימים שהופכים לחיות מחמד נהדרות. הם ידועים בפניהם הקטנות והחמודות, הפרווה הרכה והאישיות המשובבת שלהם. עם זאת, היבט אחד של טיפול באוגרים שלעתים קרובות מתעלמים ממנו הוא צרכי השינה שלהם. במאמר זה נחקור כמה שעות ביום אוגר ישן והאם כמות השינה הזו מספיקה לו או לא.

מי הם האוגרים

אוגרים הם בעלי חיים ליליים, מה שאומר שהם הכי פעילים בלילה. במהלך היום, הם נוטים לישון לפרקי זמן ארוכים. בממוצע, אוגר יישן כ-8-12 שעות ביום. כמובן שזה יכול להשתנות בהתאם לאוגר ולגילו, כאשר אוגרים צעירים ישנים לתקופות ארוכות יותר מאשר מבוגרים.

 

דפוס השינה של האוגר

דבר אחד שכדאי לזכור הוא שדפוס השינה של האוגר יכול להשתנות בהתאם לסביבה שבה הוא נמצא. לדוגמה, אם האוגרים מוחזקים בכלוב אשר ממוקם בחדר עם הרבה רעש או אור, הם עשויים להתקשות לישון במהלך היום. מצד שני, אם הם יוחזקו בחדר שקט וחשוך, הם יוכלו לישון טוב יותר.

אוֹגֵר

כמה שעות אוגר ישן?

כעת, השאלה היא האם 8-12 שעות שינה מספיקות לאוגר. התשובה היא כן, זה בהחלט מספיק. אוגרים התפתחו לישון לפרקי זמן קצרים יותר, מכיוון שהם בעלי חיים ליליים. הם מנצלים את הזמן הזה כדי לחסוך באנרגיה לתקופות הפעילות שלהם בלילה. בנוסף, לאוגרים יש מחזור שינה ייחודי המאפשר להם לישון בשקט לפרקי זמן קצרים יותר.

 

השפעות שונות

עם זאת, חשוב לציין שצורכי השינה של האוגר יכולים להיות מושפעים ממספר גורמים, כולל התזונה שלו, פעילות גופנית ובריאותו הכללית. לדוגמה, אם האוגר שלך אינו מתאמן מספיק, הוא עלול להיות בעודף משקל ולהתקשות בשינה. באופן דומה, אם אוגר אינו מקבל תזונה מאוזנת, הוא בהחלט עלול להתקשות לישון.

 

שיפור שינת האוגר

כדי להבטיח שהאוגר שלך ישן מספיק, חשוב לספק להם חדר שקט וחשוך לישון בו. בנוסף, עליך לודא שהאוגר שלך עושה מספיק פעילות גופנית ושהתזונה שלו מאוזנת. אתה יכול לפקח על הדברים האלו בעזרת זמני וכמויות האכלה קבועים, כמו גם הכנסת מתקנים לכלוב כגון – גלגלי ריצה, חבלים וכו. אם אתה שם לב שהאוגר שלך מתקשה לישון, זה עשוי להיות סימן לבעיה בריאותית וכדאי להתייעץ עם וטרינר.

אוֹגֵר

נקודה חשובה

כפי שהבנת, האוגר שלך הוא חיה לילית, על כן, מומלץ ללטף, לשחק ולהוציא אותו מהכלוב לאחר שקיעת השמש, כן הוא יהיה במצב רוח המתאים ועירני וגם לא תעיר אותו משנתו בזמנים לא מתאימים.

 

אז מה היה לנו כאן?

לסיכום, אוגרים ישנים בדרך כלל 8-12 שעות ביום, וזה מספיק עבורם. עם זאת, חשוב לזכור שצורכי השינה שלהם יכולים להיות מושפעים ממספר גורמים וחשוב לספק להם סביבה מתאימה וטיפול כדי להבטיח שהם ישנים מספיק. על ידי מתן טיפול ותשומת לב נאותים לאוגר שלך, אתה יכול להבטיח שהוא מאושר, בריא וישן בצורה מספקת מאד.

אוֹגֵר

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא מכרסמים